Pet Shine Mecidiyeköy

Pet Shine Şişli Veteriner Kliniği

Veteriner Hekim Lütfiye Pelin

Klink Hakkında;

Mecidiyeköy Veteriner Kliniği: Kliniğimiz Merkezi Mecidiyeköy’de şişliye 100mt mesafededir hastaklarımızın pekçoğu şişli ve çevresinden bizi tercih etmektedir.

Dünya üzerinde bizlerle beraber yaşamakta olan çeşitli canlılar mevcuttur. Bu canlılar içerisinde insan türü hariç tüm hayvan türlerinin (pet hayvanları, çiftlik hayvanları, vahşi hayvanlar) sağlık ve refahı yolunda tıbbi bilgi ve yasal yetki ile donatılmış kişi veteriner Hekim’dir.

Ayrıca hayvanlardan insanlara geçebilecek tüm hastalıkların önlenmesi ve kontrolü, hayvansal tüm gıdaların kontrolü gibi yetki ve sorumluluklar da veteriner hekimlerin görevlerindendir. Bu doğrultuda Veteriner Hekimler, hayvanların sağlıkta ve hastalıkta yanlarında olan, olmayan dillerinden anlayan kişiler olduğu kadar, insanların da sağlığı ile yakından ilgili kişilerdir.

Veteriner Hekimler 5 yıl süren yoğun bir eğitim sürecinden geçerler. Bu eğitim süresince teorik, pratik dersler alır, laboratuvar uygulamalara katılır ve klinik bilimlere yatkınlık kazanırlar. 5 yıllık süre içerisinde derslerini başarı ile tamamlayabilen öğrenciler intörn dönemlerini de başardıktan sonra “Yüksek Lisans” düzeyinde bir “Veteriner Hekimlik” diploması ile mezun olurlar.

Veteriner Hekim ünvanına sahip kişiler doğrudan Doktora (PhD.) eğitimlerine başlayabilecekleri gibi ikinci bir yüksek lisans (MSc.) eğitimine de başvurabilirler. Bütün bunların dışında veteriner hekimler bilimsel dergileri, profesyonel eğitim seminerlerini takip ederek mesleki gelişimlerini devam ettirirler.

Cerrahi Operasyonlar

Hiçbir hayvan sever her şeyden çok sevdiği dostunun ameliyat masasına yatmasını istemeyecektir ancak gerekli olduğunda dostlarınızın yanında olacaktır.

Hasta Bakımı ve konaklama

Tanı ve Teşhis Yöntemleri

Doğum ve Jinekoloji

Microcip Uygulama

Traş ve Banyo

Pet Shop

Kliniğimizde her yaş ve ırkta, kedi ve köpeğin tüy kesimi , bakımı ve banyosu yapılmaktadır.

Hasta Takibi

Tüm hastalarının aşılama ve paraziter mücadele programları bilgisayar programımıza kaydedilir ve bu program tarafından takip edilir. Hasta sahiplerimiz kedi ve köpeklerinin aşılama programları karnelerine işlenerek bilgilendirilir ve randevular zamanı geldiğinde tekrar kısa mesajla hasta sahiplerimize hatırlatılır. Aşılama ve paraziter mücadele programları tamamen hastaya özel olarak kedinizin ya da köpeğinizin yaşam ortamına ve bu ortamın taşıdığı risk faktörlerine göre belirlenir. Böylece hem dostlarınız hem de sizler için en güvenli ve en ekonomik koruyucu hekimlik uygulaması gerçekleştirilmiş olur.

Petshine Veteriner Kliniği
Mecidiyeköy Veteriner
Mevlüt Çavuş Sok. Selahattin Pınar Cad.
Özdemir İş Hanı No: 4/4D
Mecidiyeköy / İSTANBUL