Pet Kuaför

Pet Kuaför Hizmetini İstanbul Genelinde özellikle yaz aylarında pire ve kene enfestasyonunun arttığı dönemlerde kedi ve köpeklerin tıraş olması hayvanların sağlığı açısından çok önemlidir. Bu amaçla deneyimli ve tecrübeli ekip arkadaşlarımızla can dostlarımıza hizmet veriyoruz.

Köpek, Kedi’lerin Tırnak, tüy ve deri sağlığının korunması için düzenli olarak bakıma ihtiyaç duyarlar.kopek-kuafor
Bu ihtiyaçdan dolayı Köpek, Kedi’lerin banyo, tırnak, tıraş kesimi ve tarama işlemleri düzenli olarak yapılmalıdır. Pet Kuaför Hizmeti Tırnak kesimi, makine tıraşı, makas tıraşı,  banyosu ve her türlü ev hayvanına bakım yapılmaktadır.

Pet Kuaför; Makas uçları, Tıraş makinesi, tüm hayvan tıraşı malzemeleri “makas v.b.” sterilizasyon amacıyla, Tüy kesimi ve banyo steril koşullarda uygulanmaktadır, ultraviyole ışın altında her tıraştan sonra özel dezenfektan spreylerle temizlenir.

Hizmetlerimiz

Kedilerde ilaçlı Banyo/Tıraşkedi tirnak kesimi

Köpeklerde İlaçlı Banyo/Traş

Ev hayvanlarında Tarama ve Tırnak kesimi

Bizimle iletişime Geçin

İrtibat: +90 532 422 02 81

eposta : Bize Ulaşın

Site notu : istanbulda sizi yönlendirebileceğimiz eve hizmet veren veteriner hekim ve teknisyenler mevcuttur bu konuda eposta ile bize yazabilirsiniz.  7/24 hizmet veren kliniklerin sevisleri mevcuttur. Bu oluşum daha çok hizmet amacı ile kurulmuştur bize ulaştığınızda bize kayıtlı size en yakın veteriner hekime yönledireceğiz.