Acil Veteriner Misyonu

Acil Veteriner Hizmeti

Medline veteriner internet sitesi olarak Biz Veteriner Hekim’lerin hedeflediği Acil Veteriner Hizmeti ve amacımız;

Bünyesinde Veteriner Hekim’ler ile birlikte İstanbul’daki pet hayvanlarının Acil Veteriner hizmeti  ihtiyacında müdehale ve tedavileri için 7/24 acil olarak hizmet vermeyi amaçlamaktadır. Ev hayvanları başta olmak üzere sevimli dostlarımıza yardımlarımızı sunuyoruz.

Tek bir irtibat numarasıyla Acil bir Veterinere ihtiyaç duyulduğunda, site networku üzerinden şu an için sadece İstanbul içinde herhangi bir vaka için, en yakındaki kliniğimizde veya yerinde müdehale ile hizmet vermeyi amaçlıyoruz. Gelicekte tüm türkiyeye bir hizmet ağı sunmayı planlamaktayız.

Bu amaçla ekibimizde tecrübeli, deneyimli ve özverili ortak Veteriner Hekim çalışma (klinikler) arkadaşlarımızla yola çıkıyoruz.

Burada elimizden geldiğince acil müdehale kavramının önemini , vaktin bizim için ne kadar değerli olduğunu vurgulamakta fayda var. Bu yüzden böyle durumlarda mümkün olduğunca kısa sürede bize veya (veteriner hekime) ulaşmanızı tavsiye ederiz.

İstanbul’da artan nüfus ve trafik, bunun getirdiği şehirleşme sonucunda her geçen gün trafik kazalı ve ağır travmalı kedi ve köpek sayısının artışıyla yaşanan kayıplar bizi böyle bir çalışmanın içine çekmiş oldu. Bu hizmeti sadece insani nedenlerden ve can dostlarımızın zor durumlardan korumak amacı ile gerçekleştirdik.

İstanbul’da 36 ilçede yaklaşık olarak 365’e yakın Veteriner Kliniği hizmet vermektedir. Bu kliniklerden mümkün olduğunca hepsiyle ortak paylaşımla bir çalışmanın sonucunda Acil Veteriner Hizmetleri vermeyi planlıyoruz. Bu hizmet bireysel başlamış ve Veteriner klinikleri ile büyümeye devam etmektedir. Bölgesel olarak bu günlerde sadece istanbul da görev yapan hekimlerimizle müdahale edebiliyoruz istanbul dışına sadece danışma ve yazışma ile kendilerine bizim networkumuzda kayıtlı olan en yakın Veteriner kliniklerine yönlendiriyoruz.

Sizlerin ilgisi ve bizim tecrübelerimiz hareketimize daha güçlü kılacak düşüncesindeyiz. Biz insanların olduğu gibi can dostlarımızında birer canlı olduğunu hatırlayarak bu güzel hareketi büyütmek ve geleceğe taşımak arzusundayız. Sosyal medya üzerinden paylaşımlarınızı bekliyoruz Facebook Sayfamızı beğenmeyi unutmayınız.

Medline Veteriner Hekimler

e-M@il ile iletişim