Acil Veteriner Misyonu

Acil Veteriner durumu ve Misyonu

Medlinevet internet sitesi olarak Biz Acil durumlarda yardım nasıl buluru ve neler yapmalıyız bilgilendirmesi yapmaktır;

Burada elimizden geldiğince acil müdehale kavramının önemini , vaktin bizim için ne kadar değerli olduğunu vurgulamakta fayda var. Bu yüzden böyle durumlarda mümkün olduğunca kısa sürede bize veya (veterinerinize veya hekiminize) ulaşmanızı tavsiye ederiz.

İstanbul’da artan nüfus ve trafik, bunun getirdiği şehirleşme sonucunda her geçen gün trafik kazalı ve ağır travmalı kedi ve köpek sayısının artışıyla yaşanan kayıplar bizi böyle bir çalışmanın içine çekmiş oldu. Bu hizmeti sadece insani nedenlerden ve can dostlarımızın zor durumlardan korumak amacı ile gerçekleştirdik.

İstanbul’da 36 ilçede yaklaşık olarak 365’e üzerinde Veteriner Kliniği hizmet vermektedir. Bu kliniklerden mümkün olduğunca hepsiyle ortak paylaşımla bir çalışmanın sonucunda Acil Veteriner Hizmetleri vermeyi planlıyoruz. Bu hizmet bireysel başlamış ve Veteriner klinikleri ile büyümeye devam edecektir düşüncesindeyiz. İstanbul içi ve istanbul dışına sadece danışma ve yazışma ile kendilerine bizim networkumuzda kayıtlı olan en yakın Veteriner kliniklerine yönlendirmeye çalışıyoruz.

Sizlerin ilgisi ve bizim tecrübelerimiz hareketimize daha güçlü kılacak düşüncesindeyiz. Biz insanların olduğu gibi can dostlarımızında birer canlı olduğunu hatırlayarak bu güzel hareketi büyütmek ve geleceğe taşımak arzusundayız. Sosyal medya üzerinden paylaşımlarınızı bekliyoruz Facebook Sayfamızı beğenmeyi unutmayınız.

#MedlineVet

e-M@il ile iletişim