7/24 Acil Hizmetler

7/24 Acil Veteriner Hizmetleri

7/24 acil veteriner; Medline Hekim’ler olarak; gece veya gündüz herhangi bir acil durumda, hasta veya yaralı hayvanlarınıza müdahale için 7/24 acil hizmetinizdeyiz. Lütfen telefonla iletişime geçiniz. Sizi mutlaka bir veteriner hekime yönlendirebiliriz.

Deneyimli Ekibimizle birlikte, kliniğimizde tam donanımlı olarak Acil Müdahale ekipmanlarımız, Yoğun Bakım Ünitemiz, Kan Tahlili ve Labaratuvarımız, Röntgen Cihazlarımız ile hizmetinizdeyiz. “Acil Veteriner”

Acil durumlarda panik olabilirsiniz, eğer evcil hayvanınızın bir hastalığı varsa veya yaralanma için acil bakıma ihtiyacı varsa, burada zaman kaybetmeden bizimle irtibata geçmenizde fayda vardır. Çünkü acil durum müdahalelerinde zaman kritik önem taşımaktadır.

Eğer petinizde aşağıda sıralanan durumlardan herhangi birini veya fazlasını gözlemliyorsanız; petinizin acil müdahaleye ihtiyacı var demektir. Bunlar;

“Acil Veteriner” 7/24 acil Durumları :

· Nefes alma güçlüğü

· Nöbetler

· Zehirlenme ( Kedi, Köpek )

· Solunum durması, bilinç kaybı veya ciddi letarji (donukluk)

· Ev Hayvanları Travma ( Kedi, Köpek )

· Hayvanlarda Az idrar yapma veya idrar yapamama

· Sürekli öğürme ve inatçı kusma ( Kedi Köpek )

· Hayvanlarda Göz yaralanmaları ( Kedi, Köpek )

Veteriner Hekim Kedi Muayene

*Acil durumlarda Güvenli Bir Şekilde Evcil Hayvanınızın Taşınması :

Acil durumlarda yaralı hayvanlar; aldıkları travmalara bağlı olarak acı çektiklerinden, istemsiz olarak değişik davranış ve hareketlerde bulunabilirler.

Bu nedenle kendinize ve yakınınızdakilere gelebilecek zararı en aza indirmek adına onu bir battaniye üzerine alarak; çok fazla sarsmadan taşımak faydalı olacaktır.

Ağır bir travma varlığında ise hayvanı sert bir zemin üzerinde tutmakta fayda vardır. Biz insanlarda olduğu gibi diğer canlılarında bir Acil Durumu ( acil veteriner ) olabilir.

e-M@il ile iletişim : info@medlinevet.com